blogger chat

Create a Meebo Chat Room

FIFA datang lagi!!!!.

huhhu...hampir tumbuh bulu2 cm bigfoot duk tunggu ke FIFA nie..akhir nya tiba jugak...akhirnya,,"FIFA datang lagi"hoho...da mcm iklan TORA la plak...kowang taw x TORA tu per??adesss..takkan kowang seme x igt...mainan mase kecik2 dulu..aku igt lagi beb,time pagi sabtu jer mesti ader pasar lambak,aku per lagi...dengan berbekalkan duit org tua ku(kuikuikui),aku pun pi pasar lambak tu dengan tujuan nk beli TORA...huhu..akahirnya,dapat jgk aku beli mnder alah tu....yang begang nyer,dlm iklan kat tv,bkn men lagi dasyat,time dah beli,hampeh jer rase...tapi,mood hampeh tu berjaya diselamatkan oleh biskut coklat yang disertakan dalam TORA tu..hohhoh...tu pasal aku minat beli TORA..
jum kite tengok tul x per aku ckp..

    
korang tengok la...  mainan bkn men kecik,biskut coklat lagi besar..hohoho...korang rase2,ader lagi x mende alah nie dijual.....ohhhh tora,aku merinduimu....hahhahaa

                  dah2,,pegi wat kje korang...huhuhu

Comments :

0 comments to “FIFA datang lagi!!!!.”

Post a Comment